Γιατί δεν μπορώ να βρω την παραγγελία μου στο ιστορικό των παραγγελιών μου;

Τελευταία ενημέρωση: 5/29/19

Ίσως επειδή κάνατε την παραγγελία σας ως επισκέπτης και όχι ως εγγεγραμμένος χρήστης. Σε αυτή την περίπτωση, η παραγγελία δεν συσχετίζεται με κάποιον καταχωρημένο λογαριασμό. Ωστόσο, μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της online παραγγελίας σας με το εργαλείο παρακολούθησης παραγγελιών.

Ήταν το άρθρο βοηθητικό;

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Συνδεθείτε ή χρησιμοποιήστε τον Εντοπισμό Επισκέπτη για να δείτε άμεσα πού βρίσκεται η παραγγελία σας, να ξεκινήσετε μία διαδικασία επιστροφής, να ακυρώσετε προϊόντα, και να ελέγξετε την κατάσταση επιστροφής χρημάτων.

Δεν έχουν απαντηθεί οι απορίες σου;

ΠΑΡΕ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΑΣ

Δευ - Παρ | 8:00 Π.Μ. με 6 Μ.Μ.