Σε πόσο καιρό μετά την επιστροφή του προϊόντος θα λάβω την επιστροφή των χρημάτων μου;

Τελευταία ενημέρωση: 11/25/20

Εξαιτίας αυξημένου όγκου επιστροφών τη συγκεκριμένη περίοδο, ίσως υπάρξει καθυστέρηση στην επεξεργασία της επιστροφής σου. Κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να ολοκληρώσουμε τα απαραίτητα βήματα όσο πιο γρήγορα γίνεται. Στον παρακάτω πίνακα θα βρεις περισσότερες λεπτομέρειες για τη διαδικασία της επιστροφής σου.

Η διαδικασία επιστροφής σου
Επεξεργασία πακέτουΧρονικό πλαίσιο επιστροφής χρημάτων στην τράπεζα**
10-11 ημέρες κατ' ανώτατο όριο

Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα: 14 ημέρες κατ' ανώτατο όριο
PayPal: 3 ημέρες κατ' ανώτατο όριο

Θα λάβεις νέο email μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία της επιστροφής σου και εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων σου.

Από τη στιγμή που δίνουμε έγκριση για την επιστροφή χρημάτων, η τράπεζα χρειάζεται έπειτα χρόνο για να την εκτελέσει. Ο χρόνος για την εκτέλεση της επιστροφής χρημάτων διαφέρει ανάλογα με την τράπεζα και τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει αρχικά.  Θα λάβετε την επιστροφή με τον ίδιο τρόπο που ακολουθήσατε για να πληρώσετε για την παραγγελία σας.


Η αποζημίωση εγκρίνεται από τη μέρα που:
1. Ολοκληρώνεται η επιστροφή στην αποθήκη μας, ή
2. Ενημερωνόμαστε για την απόφασή σου να υπαναχωρήσεις από τη συμφωνία αγοράς και εντός 14 ημερών λαμβάνουμε απόδειξη ότι η online παραγγελία σου έχει επιστραφεί.

Ήταν το άρθρο βοηθητικό;

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Συνδεθείτε ή χρησιμοποιήστε τον Εντοπισμό Επισκέπτη για να δείτε άμεσα πού βρίσκεται η παραγγελία σας, να ξεκινήσετε μία διαδικασία επιστροφής, να ακυρώσετε προϊόντα, και να ελέγξετε την κατάσταση επιστροφής χρημάτων.

Δεν έχουν απαντηθεί οι απορίες σου;

ΠΑΡΕ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΑΣ

Δευ - Παρ | 8:00 Π.Μ. με 6 Μ.Μ.